onsdag 6 juni 2012

Uppvisning...

Helojs!

Har insett att förlorar man en vän så finns det nya !!!

Igår var jag och Mattias på ultraljud på sjukhuset för 3:dje gången.
Det första barnmorskan såg va vår lilla bebis ligga på rygg med benen uppe vid ansiktet och visade hela skrevet och sin snopp !! Så det va ingen som helst tvekan om att det är en liten grabb vi ska ha.
Jag har hela tiden varit så övertygad om att det är en flicka i magen och fick mig en liten chock. Men det har ingen betydelse vilket kön bebisen har bara den är frisk.
Tydligen så hade vår grabb för mycket värska vid njurarna så vi måste in och kolla upp detta i vecka 30 med ett nytt ultrajud !!!! så att det inte är några problem med hans njurfunktion.
De hade även lite svårt att bestämma förlossningsdatum. Sist vi va där blev det 121027 och igår 121020 och det skiljer ju en hel vecka. Men men ut kommer han ju på ett eller annat sätt.

Planeringsfreak som jag är så började jag genast tänka på namn... de som fastnat är Oliver, Liam och Loke men jag har ju en sambo som också ska gilla namnet så vi får väl se vad han ska heta. Han ska ju vara kvar inne i magen i 4 månader till så vi har tid på oss.
Jag har idag suttit och skrivit en lista på allt som vi behöver köpa tills han föds.
Blev en hel del men en tur till Ullared, Ikea och Babyproffsen så ska det vara fixat.

Idag har min kusin Sofie fått sitt första barn. En liten kille.
Det är ju ytterligare 2 kusiner som ska ha i år. Roligt om alla får killar :)
3 av oss bor i Växjö så det hade varit kul.

Bara 21 dagar kvar att jobba innan jag går på semester !!! sen jobbar jag typ 2 månader och sen är jag mammaledig.

Pöss pöss Tina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar