måndag 2 januari 2012

Nytt år Nya tag :)

Jaha då va det 2012. Jag har semester i yttrligare en vecka och det är sååå skönt. Tänkte ta tag i lite saker här hemma och börja riva bort heltäkningsmattan i trappan och slipa den och så smångningom måla den vit :) kommer bli så jävla fint !!!

Jag är fortfarande inte gravid. Har varit hos en alternativmedicinare och fått min kropp "utredd" där va en massa fel så nu står jag på noll igen. Känns lite som man har gett upp fast ändå inte...vi vågar inte hoppas iaf. Men det är som att köra in en kniv och vrida runt när folk i ens närhet berättar att de väntar barn. Jag vill jättegärna vara glad för deras skull men ingen fattar hur oerhört svårt det är....

Mellis är nyopererad och mår nu superbra. Hon hade 25 st urinstenar i urinblåsan. Lika stora som singel.

Uppdaterad !!
Pöss Tina

1 kommentar:

  1. Med tanke på att jag är sjukt avundsjuk på våra vänner som ska ha barn igen (och vi bara har försökt i 2mån) kan jag knappt föreställa mig hur det känns för er så fort nån blir gravid. Men nu är det väl ändå er tur? Hoppas på underverk denna månad och kommer räkna dagarna tills du smsar hur det gick.

    SvaraRadera